wie zijn wij?
wij zijn Eloise en Thijs, wij hebben een website gemaakt omdat wij mensen willen leren over de Here Jezus. Deze mensen worden dan ook wel zendelingen genoemd. Wij vinden dit heel leuk en doen dit met plezier!!!
Wij maken ook muziek Eloise Viool en Thijs Piano. We maken zelf liedjes en spelen christelijke liedjes! Op ons YouTube kanaal maken we muziek!!! wij maken muziek met een blij hart :)
